افزایش دانلود و کاربران اپلیکیشن با تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

امروزه یکی از دغدغه های اصلی توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل، افزایش تعداد کاربران آنها و تبلیغات اپ مربوطه است. برای افزایش دانلود و معرفی اپلیکیشن تازه تولید شده، صرفا انتشار در مارکت های مختلف کفایت نمی کند. خصوصا اینکه مارکتها دیگر جدید ترین اپ ها را در صفحه اصلی خود منتشر نکرده و کاربران کمتری از اپ های جدید با خبر می شوند. همچنین اپلیکیشن های قدیمی نیز بعلت نداشتن تبلیغات مفید، آمار دانلود خوبی نداشته و در نتیجه به رتبه های پایین هر طبقه بندی سقوط می کنند.

یکی از جدیدترین و پربازده ترین راهکارهای تبلیغاتی برای اپ ها، استفاده از ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی می باشد. پوش نوتیفیکیشن ها، توسط اپلیکیشن هایی که در دستگاه کاربر نصب می باشند ارسال می گردند. این اعلانها می توانند دارای عملکردهای مختلفی همچون: بازکردن آدرس وب، بازکردن صفحه اپ در مارکت و یا لینک دانلود مستیقیم باشند.

ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

سرویس پوش نامه

با توجه به این نیاز مبرم توسعه دهندگان وب سایت پوش نامه جهت ارائه سرویس ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشنی، راه اندازی گردیده است. این وب سایت با همکاری توسعه دهندگانی که دارای اپ های پرطرفدار و مجهز به ارسال نوتیفیکیشن هستند، اقدام به ارائه این خدمت نموده است.

در این وب سایت، توسعه دهنده هایی که دارای امکان ارسال نوتیفیکیشن هستند و از طرفی اپلیکیشن های آنان دارای کاربران زیادی می باشند، بعنوان همکار ثبت نام نموده و سفارشات اخذ شده مشتری را انجام می دهند. از آنجا که همه توسعه دهندگان در این سرویس همکاری، می بایست دارای پنل پوشه باشند، لذا پس از هر ارسال گزارش کاملی از تعداد ارسال، ویو و کلیک نوتیفیکیشن ارسالی به مشتری ارائه می گردد.

از جمله مزایای تبلیغات به روش نوتیفیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دسترسی سریع به هزاران کاربر ایرانی
  • تعیین عملکرد مختلف نوتیفیکیشن برای کلیک کاربر
  • تازگی و جذابیت این نوع تبلیغ
  • ارسال متنی و تصویری
  • گزارش دقیق
  • بازدهی بالا
  • هزینه پایین نسبت به انواع تبلیغات دیگر

اگر شما نیز برای تبلیغات و بازاریابی اپ های خود با مشکل مواجه اید و در طبقه بندی های مارکت های مختلف مانند بازار، دارای رتبه پایینی هستید، می توانید از پنل ارسال پوش نوتیفیکیشن پوش نامه به آدرس https://www.pushnameh.com استفاده نمایید.

خانه
ساخت اپ
تلگرام
تماس با ما