طراحی و ساخت اپلیکیشن برای whmcs

احتمالا شما که این مطلب را می خوانید دارای وب سایتی هستید که در آن از سیستم whmcs جهت پشتیبانی و فروش استفاده شده است. با توجه به افزایش و روند رو به رشد استفاده کاربران از موبایل خود در هنگام وبگردی، اهمیت استفاده از طراحی ریسپانسیو و یا اپلیکیشن موبایل دوچندان شده است.

ساخت اپلیکیشن موبایل برای سیستم whmcs کاری پر هزینه بوده و برای حفظ تمامی امکانات آن در اپلیکیشن نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی خواهد بود. سرویس اپ کارا ارزان ترین و کارآمدترین راه ممکن را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر پنل کاربری شما دارای طراحی ریسپانسیو و سازگار با موبایل می باشد، شما با استفاده از خدمات ما می توانید به راحتی پنل whmcs خود را به اپلیکیشن اندروید تبدیل نمایید.

تبدیل whmcs به اپلیکیشن اندروید

در این روش اپلیکیشن ساخته شده مانند یک مرورگر اینترنت وب سایت شما را با حفظ تمامی قابلیت ها نمایش داده و با اضافه کردن امکاناتی به آن، نمای یک اپلیکیشن واقعی را به آن می افزاید. قابل ذکر است که بسیاری از اپلیکیشنهایی که ما استفاده می کنیم توسط همین روش در واقع آدرسی اینترنتی را به ما نمایش می دهند.

اپلیکیشن ساخته شده برای whmcs می تواند خود نیز دارای منو بوده تا رابط کاربری بهتری را به کاربر القاء نماید. برای ساخت این نوع از اپلیکیشن ها نیاز به هیچ تغییری در وب سایت شما نیست و فقط آدرس پنل whmcs و آیکون طراحی شده برای اپلیکیشن مورد نیاز است.

از مزایای دیگر این نوع اپلیکیشن، بالا بردن رنک بازدید وب سایت خواهد بود. چرا که در واقع این اپ مانند یک مرورگر فقط نمایش دهنده وب سایت شما خواهد بود و هر بازدید از آدرس شما قابل شناسایی توسط الکسا، گوگل و دیگر موتورهای جستجو می باشد.

برای آشنایی با تمامی امکانات سرویس اپ کارا و هزینه پلنها به صفحه امکانات و هزینه ها مراجعه نمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره و رفع ابهامات با شماره تلفن 44826380-021 تماس حاصل نمایید.

خانه
ساخت اپ
تلگرام
تماس با ما