طراحی و ساخت اپلیکیشن وب ویو برای پرستا شاپ

یکی از فروشگاه ساز های مدرن و با امکانات که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است، فروشگاه ساز پرستاشاپ می باشد. فروشگاه های طراحی شده توسط این سیستم قابلیتهای فراوانی داشته و نیازهای واجب یک فروشگاه اینترنتی را برآورده می سازد. با توجه به روند رو به رشد کاربران موبایلی، طراحی ریسپانسیو و سازگار با موبایل برای این نوع از فروشگاه سازها اهمیت فراوانی یافته است.

به همین جهت قالبهای ریسپانسیو و سازگار با موبایل فراوانی طراحی و تولید شده اند که شما با استفاده از آنها می توانید محیط کاربری بهتری را به کاربران موبایلی نمایش دهید. حال کمی جلوتر می رویم و به اهمیت داشتن اپلیکیشن فروشگاهی موبایل می پردازیم. امروزه کاربرد اپلیکیشن های فروشگاهی با روند رو به رشدی مواجه است و با استفاده از این فرصت می توان کانال بازاریابی خوبی را ایجاد نمود.

گروه اپ کارا با توجه به درک نیاز مدیران وب سایت های پرستا شاپ برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل، اقدام به ارائه سرویس تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید نموده است. در این روش اگر وب سایت شما دارای نسخه ریسپانسیو و طراحی سازگار با موبایل می باشد، توسط اپ کارا مانند یک مرورگر به اپلیکیشن اندروید تبدیل می گردد.

ساخت اپلیکیشن برای پرستا شاپ

مانند یک مرورگر

اپلیکیشن ساخته شده در اصل مانند یک مرورگر اختصاصی اینترنت عمل کرده و وب سایت شما را با تمامی امکانات در خود نمایش می دهد. اپلیکیشن ساخته شده آدرس محور بوده و در نتیجه نیاز به تغییر کد در وب سایت شما نمی باشد. برای ایجاد محیط اپلیکیشن و القاء تجربه کاربری بهتر به کاربر، برای هر لمس کاربر یک لودینگ نمایش داده شده و سپس به صفحه بعد می رود و همچنین خود اپلیکیشن نیز می تواند دارای منو بوده که هر منو آدرسی از وب سایت فروشگاهی شما را دنبال می کند.

هزینه پایین ساخت اپلیکیشن

از آنجا که ساخت اپلیکیشن اختصاصی و دیتابیس محور برای پرستا شاپ کاری وقت گیر و پر هزینه است، می توان گفت که سرویس اپ کارا راهکاری ساده و ارزان برای تبدیل پرستا شاپ به اپلیکیشن اندروید می باشد. از آنجا که اپلیکیشن ساخته شده در اصل وب سایت شما را نمایش می دهد، در نتیجه برای تغییرات در اپلیکیشن نیازی به ساخت مجدد آن نخواهید داشت.

سفارش ساخت وب ویو

 

تفاوت با رقبا

به جرأت می توان گفت که سرویس اپ کارا قویترین سیستم موجود برای تبدیل سایت ریسپانسیو به اپلیکیشن اندروید بوده که سعی شده اکثر نیازهای وبمسترها را رفع نماید. برای مثال از جمله امکانات این سرویس را می توان به نکات زیر اشاره نمود.

امکانات ساخت اپلیکیشن برای پرستاشاپ توسط اپ کارا

  • تبدیل نسخه ریسپانسیو فروشگاه به اپلیکیشن اندروید مانند یک مرورگر اختصاصی
    پشتیبانی از اکثر استانداردهای وب
    رفع مشکلات و باگهای مرسوم در وب ویوی اندروید
    فعال سازی امکان آپلود و دانلود در اپلیکیشن
    شناسایی و نمایش آدرس درگاه پرداخت هنگام خرید به کاربر و انجام کلیه مراحل خرید در اپلیکیشن
    قابلیت اتصال به Mobile App Analytics گوگل
    وایت برند و بدون نام و نشانی از ما
    امکان ساخت منو در اپلیکیشن
    فعال سازی کش در اپلیکیشن جهت افزایش سرعت
    صفحه اختصاصی (خطای اینترنت در دسترس نمی باشد) به هنگام آفلاین بودن کاربر

برای اطلاع از هزینه ها و امکانات پلنها لطفا به صفحه هزینه و امکانات مراجعه نمایید.

خانه
ساخت اپ
تلگرام
تماس با ما