بهترین روش ساخت اپلیکیشن متصل به سایت

اگر شما هم صاحب وب سایتی هستید مسلما متوجه ضرورت داشتن یک اپلیکیشن متصل به وب سایت شده اید. طراحی و راه اندازی اپ یک کانال بازاریابی و معرفی خوب برای برند، وب سایت و فروشگاه شما خواهد بود. چه یک سایت خبری داشته باشید و یا یک سایت آموزشی یا فروشگاهی، یک اپلیکیشن می تواند کسب و کار شما را دگرگون کند. در پاسخ به پرسش بهترین راهکار ساخت اپلیکیشن وب سایت من چیست؟ این مقاله را مطالعه نمایید.

ساخت اپلیکیشن اندروید متصل به سایت

ایجاد اپلیکیشن سایت، میانبر بازاریابی

با طراحی یک اپلیکیشن از روی سایت و انتشار آن در مارکت های مختلف، می توانید کانال بازاریابی و برندینگ جدیدی برای معرفی خدمات و محصولات خود ایجاد کنید. مخصوصا اگر کسب و کار شما جدید بوده و مسلما کسب رتبه در گوگل و راهکارهای مرسوم بازاریابی دیجیتال، نیاز به زمان و صرف هزینه زیادی خواهد داشت.

ساخت اپلیکیشن از روی سایت به روش وب ویو

یکی از روش هایی که روز به روز مرسوم تر شده و طرفداران زیادی دارد، روش ساخت اپ از روی سایت و نمایش آن مانند یک مرورگر اختصاصی بوده که به آن وب ویو گفته می شود. در این روش اپلیکیشن ساخته شده، در اصل مانند یک مرورگر اینترنت نمایش دهنده سایت شما خواهد بود.

از الزامات تهیه برنامه وب ویو از روی سایت، داشتن قالبی ریسپانسیو و سازگار با دستگاه های موبایل است. چراکه وب سایت شما همانگونه که در مرورگرها نمایش داده می شود، در اپ هم نمایش داده خواهد شد. لذا داشتن قالب و طراحی بهینه شده برای رزرولوشن های موبایل و تبلت ضروری است.

سفارش ساخت وب ویو

 

مزایای روش وب ویو

از آنجاکه اپ ساخته شده اطلاعات را از سایت خوانده و مثل این هست که کاربر یک مرورگر را باز کرده، هر تغییری که در سایت انجام دهید، همان لحظه در نرم افزار نیز اعمال می گردد. در نتیجه دیگر نیازی نیست برای هر توسعه ای که در سایت انجام می دهید، از برنامه نویس بخواهید تا اپ شما هم توسعه بدهد. در اصل این اپهای وب ویو، آدرس محور بوده و هر آدرس اینترنتی که به آن بدهید داخل اپ نمایش خواهد داد.

همچنین هر بازدید از برنامه ساخته شده، یک بازدید مستقیم از سایت بوده و در افزایش رنک سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. این روش نسبت به روش های دیگر هزینه خیلی کمتری خواهد داشت و نیاز به صرف زمان زیادی برای ساخت و برنامه نویسی آن ندارد.

تبدیل سایت وردپرس و دیگر سیستم ها به اپلیکیشن

مزیت دیگر این روش این است که شما فارغ از اینکه از چه زبان برنامه نویسی یا چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می کنید، می توانید برای وب سایتتان اپلیکیشن بسازید. شما می توانید برای تبدیل وردپرس به اپلیکیشن، جوملا و یا هر سیستم دیگری به اپ از این روش ساخت اپ وب ویو استفاده کنید.

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن وب ویو

تبدیل سایت به برنامه اندروید

سرویس اپ کارا جهت سهولت ساخت اپلیکیشن متصل به سایت و برنامه اندروید برای وب سایت های ریسپانسیو و سازگار با موبایل راه اندازی گردیده است. با استفاده از این سرویس می توانید بدون دانش فنی وب سایت خود را به اپ اندروید تبدیل نموده و آنرا در اختیار کاربران خود قرار دهید.

تفاوت اپ کارا با یک اپلیکیشن ساز رایگان

در اکثر سرویس های اپلیکیشن ساز رایگان و حتی آن وب سایت هایی که به رایگان سایت را به اپلیکیشن تبدیل می کنند، یا از تبلیغات خود در اپ استفاده کرده و یا امکانات ابتدایی خیلی کمی دارند. هر وب ویویی نمی تواند نیاز شما را برطرف سازد.

برای مثال برخی وب سایت ها دارای کدهای جاوا اسکریپتی هستند که برخی از این اپ سازها از آنان پشتیبانی نمی کنند و یا مشکل آپلود فایل و یا دانلود فایل دارند. عدم استفاده از کوکی و یا سیستم کشینگ برای سرعت اپ هم یکی دیگر از مشکلات آنان است.

اپ کارا تمامی مشکلات احتمالی را حل کرده و اپ ساخته شده با اکثر استانداردهای وب سازگاری دارد، همچنین امکانات مفیدی دارد که موجب تفاوت این سیستم با دیگر سرویس ها داشته که به برخی از آنان اشاره می کنیم:

  • امکان اتصال به سرویس ارسال نوتیفیکیشن
  • ترکیب لودینگ سایت و اسپلش اسکرین
  • امکان آپلود و دانلود فایل
  • باز کردن دیگر وب سایت ها در مرورگر خارجی دستگاه کاربر
  • فعال بودن کش در اپلیکیشن
  • و ....

هزینه ساخت اپلیکیشن

قیمت ساخت اپلیکیشن توسط سرویس ما، تنها 99 هزار تومان می باشد و اپ ساخته شده تاریخ انقضا نداشته و مادامی که سایت شما فعال است، اپ هم کار خواهد کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه امکانات و ثبت سفارش مراجعه نمایید.

خانه
ساخت اپ
تلگرام
تماس با ما