ساخت اپلیکیشن وب ویو برای جوملا

همانطور که می دانید ساخت اپلیکیشن برای وب سایتهای جوملایی دشوارتر از وب سایتهای ساخته شده با وردپرس می باشد. تفاوت در وجود خروجی json و همچنین افزونه های مناسب برای وردپرس است.

لذا ساخت اپلیکیشن برای وب سایتهای جوملایی با استفاده از اپ سازهای مرسوم امکان پذیر نمی باشد و می بایست با صرف هزینه زیاد اپلیکیشنی اختصاصی برای آن نوشت. ولی راهکاری ارزان و سریع با حفظ تمامی امکانات وب سایت مرسوم است و آن ساخت اپلیکیشن وب ویو برای وب سایت می باشد.

اپلیکیشن های وب ویو در اصل مانند یک مرورگر، وب سایت شما را در قالب اپلیکیشن به کاربر نمایش می دهند. لذا داشتن نسخه موبایل و یا طراحی ریسپانسیو وب سایت حائز اهمیت است.

تبدیل جوملا به اپلیکیشن اندروید

با افزایش سرعت اینترنت کاربران موبایل، اپلیکیشن های وب ویو بسیار مرسوم و محبوب شده اند. چرا که تمامی امکانات یک وب سایت را پشتیبانی کرده و به کاربران ارئه می دهد. این قابلیت، طراحان و صاحبان وب سایت های جوملایی و غیر جوملایی را بر آن داشته تا با صرف هزینه مادی و زمانی کم، از این روش برای ارائه اپلیکیشن به کاربران خود استفاده نمایند.

سفارش ساخت اپ وب ویو جوملا

 

البته نوع طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن های وب ویو متفاوت است و می بایست امکاناتی به آن اضافه نمود تا با قدرت بیشتری نمای یک اپلیکیشن را به کاربر القا نماید. از جمله اضافه نمودن لودینگ اکشن برای هر لمس کاریر، صفحه خطای اختصاصی برای در دسترس نبودن اینترنت، نمایش تصویر اینترو قبل از بالا آمدن اپلیکیشن (splash screen) و فعال نمودن کش اپلیکیشن برای ارتقاء سرعت، از جمله مواردی است که به ساخت یک اپلیکیشن قدرتمند وب ویو کمک خواهد کرد.

مشکلات طراحی و ساخت اپ جوملا

  • وجود کامپوننت های متعدد فروشگاهی
  • مشکلات خروجی جیسون و api
  • سرویس دهنده های خارجی با هزینه زیاد و امکانات کم
  • عدم پشتیبانی از تمامی امکانات سایت

وب سایت اپ کارا با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به ارائه سرویس سفارش ساخت اپلیکیشن وب ویو برای وب سایتهای ریسپانسیو جوملایی و غیر جوملایی نموده است.

تبدیل سایت جوملا به اپلیکیشن 

یکی از بهترین روش های ساخت اپ و تبدیل سایت به اپلیکیشن، ساخت اپ وب ویو هست. برای سایت جوملا خود می توانید از این روش استفاده کنید و دیگر دغدغه هزینه سنگین ساخت اپ اختصاصی و ارتقاء سایت در آینده و وابستگی به برنامه نویس موبایل خود را نداشته باشید.

با تبدیل جوملا به اپ اندروید وب ویو، تمامی امکانات شما در اپ نیز نمایش داده شده و هر تغییری در حال و آینده سایت، در اپلیکیشن هم اتفاق خواهد افتاد.

مزایای اپ وب ویو

  • حفظ تمامی امکانات سایت
  • پشتیبانی از تمام افزونه ها (به شرط ریسپانسیو بودن طراحی)
  • حفظ استقلال وبمستر و عدم نیاز به برنامه نویس جهت تغییرات و ارتقاء در آینده
  • افزایش رنک و بازدید سایت (بازدید در اپ وب ویو همان بازدید سایت از مرورگر خواهد بود)
  • هزینه پایین
  • ساخت سریع

برای ثبت سفارش ساخت اپلیکیشن جوملا می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید و یک اپلیکیشن وب ویوی پیشرفته تحویل بگیرید.

خانه
ساخت اپ
تلگرام
تماس با ما