ساخت اپلیکیشن متصل به سایت

اگر شما هم صاحب وب سایتی هستید مسلما متوجه ضرورت داشتن یک اپلیکیشن متصل به وب سایت شده اید. طراحی و راه اندازی اپ یک کانال بازاریابی و معرفی خوب برای برند، وب سایت و فروشگاه شما خواهد بود. چه یک سایت خبری داشته باشید و یا یک سایت آموزشی یا فروشگاهی، یک اپلیکیشن می تواند کسب و کار شما را دگرگون کند. در پاسخ به پرسش بهترین راهکار ساخت اپلیکیشن وب سایت من چیست؟ این مقاله را مطالعه نمایید.

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

امروزه با افزایش هر چه بیشتر وب سایت های وردپرسی و استفاده بیشتر وب سایت های طراحی شده با این سیستم مدیریت محتوا، تقاضای تبدیل وب سایت وردپرسی یا ووکامرس به اپلیکیشن روند صعودی داشته و ادمین های وب سایت های تحت این سیستم می خواهند تا حضوری قدرتمند در مارکت های مختلف موبایل داشته باشند.

روش های مختلفی برای ساخت اپلیکیشن برای سایت وردپرس وجود دارد، می توان از وب سایت مربوطه خروجی جیسون گرفت و با برنامه نویسی، اپلیکیشنی طراحی نمود تا با استفاده از وب سرویس طراحی شده، اطلاعات را دریافت نموده و در اپ نمایش دهد. این روش کمی پر هزینه خواهد بود و نیاز به دانش برنامه نویسی و یا اجرای پروژه توسط تیم و شرکت های نرم افزاری می باشد.

ساخت اپلیکیشن و کسب درآمد

با افزایش روز افزون کاربران از دستگاههای موبایل برای انجام فعالیت روزانه و استفاده هر چه بیشتر از اپلیکیشن های مختلف، بازاری بکر برای کسب درآمد از این پلتفرم ایجاد گردیده است. حجم انبوهی از اپلیکیشنهای مختلف با مقاصد تجاری، تولید می گردند که برخی موفق بوده و برخی شکست می خورند. سرویس اپ کارا با توجه به نیاز بازار پلنهایی تهیه دیده برای آندسته از اشخاصی که می خواهند در این حوزه وارد شده، ولی دانش کافی را برای ساخت اپ ندارند.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

امروزه یکی از دغدغه های اصلی توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل، افزایش تعداد کاربران آنها و تبلیغات اپ مربوطه است. برای افزایش دانلود و معرفی اپلیکیشن تازه تولید شده، صرفا انتشار در مارکت های مختلف کفایت نمی کند. خصوصا اینکه مارکتها دیگر جدید ترین اپ ها را در صفحه اصلی خود منتشر نکرده و کاربران کمتری از اپ های جدید با خبر می شوند. همچنین اپلیکیشن های قدیمی نیز بعلت نداشتن تبلیغات مفید، آمار دانلود خوبی نداشته و در نتیجه به رتبه های پایین هر طبقه بندی سقوط می کنند.

بهترین روش و برنامه تبدیل سایت به اپلیکیشن

با افزایش روند طراحی وب سایت های ریسپانسیو و سازگار با موبایل، درخواست تبدیل این وب سایت ها به اپلیکیشن حرفه ای موبایل روز به روز در حال افزایش است. راهکارها و برنامه های مختلفی برای رفع این نیاز و تبدیل سایت مورد نظر به اپ پیش روی مدیران وب سایت ها می باشد.

با این وجود این سوال پیش می آید که بهترین برنامه،نرم افزار و یا سرویس دهنده تبدیل سایت به اپلیکیشن کدام است و مزیت ها و معایب هر کدام چیست؟

ساخت اپلیکیشن برای پرستا شاپ

یکی از فروشگاه ساز های مدرن و با امکانات که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است، فروشگاه ساز پرستاشاپ می باشد. فروشگاه های طراحی شده توسط این سیستم قابلیتهای فراوانی داشته و نیازهای واجب یک فروشگاه اینترنتی را برآورده می سازد. با توجه به روند رو به رشد کاربران موبایلی، طراحی ریسپانسیو و سازگار با موبایل برای این نوع از فروشگاه سازها اهمیت فراوانی یافته است.

به همین جهت قالبهای ریسپانسیو و سازگار با موبایل فراوانی طراحی و تولید شده اند که شما با استفاده از آنها می توانید محیط کاربری بهتری را به کاربران موبایلی نمایش دهید. حال کمی جلوتر می رویم و به اهمیت داشتن اپلیکیشن فروشگاهی موبایل می پردازیم. امروزه کاربرد اپلیکیشن های فروشگاهی با روند رو به رشدی مواجه است و با استفاده از این فرصت می توان کانال بازاریابی خوبی را ایجاد نمود.

خانه
ساخت اپ
تلگرام
تماس با ما