تبدیل سایت به فایل apk آنلاین

شاید شما هم وب سایتی دارید که می خواهید برای آن اپلیکیشن اندروید تهیه نمایید تا کاربران با نصب فایل apk آن، بتوانند دسترسی سریع تری به محتوای سایت شما داشته باشند. یک راه میانبر برای تبدیل سایت به فایل apk آنلاین استفاده از روش وب ویو است.

در این روش اپلیکیشن شما مانند یک مرورگر وب سایت مربوطه را فارغ از هر زبان برنامه نویسی و یا سیستم مدیریت محتوا نمایش داده و در نتیجه تمامی امکانات وب سایت، در اپلیکیشن حفظ می گردد. لازمه ساخت یک اپلیکیشن وب ویو، طراحی ریسپانسیو و سازگاری آن با موبایل می باشد.

تبدیل سایت به apk آنلاین

تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو

وب ویو چیست؟  Webview ابزار مهمی است که توسط توسعه دهندگان برنامه برای ادغام یک صفحه وب در برنامه تلفن همراه استفاده می شود. این ابزار زیر مجموعه ای از مرورگر وب است که به طور خاص برای نمایش محتوای ریسپانسیو سایت در یک برنامه اندروید طراحی شده است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی محتوای صفحه وب را در اپ خود بگنجانند. وب ویو یک فناوری قدرتمند برای ساده‌سازی فرآیند توسعه برای توسعه‌دهندگان برنامه است که به آنها امکان می‌دهد یک صفحه وب را در برنامه خود وارد کنند و نگران کدنویسی کل عملکرد و طراحی صفحه نباشند. این بدان معناست که زمان و تلاش کمتری در فرآیند توسعه سرمایه‌گذاری می‌شود و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر جنبه‌های مهم‌تری از پروژه خود تمرکز کنند.

اگر وب سایت شما دارای طراحی ریسپاسیو بوده و سازگار با رزولوشن دستگاههای موبایل هست، می توانید از روش وب ویو اقدام به ساخت اپلیکیشن مربوطه نمایید و وب سایت و یا html مربوطه را به فایل apk تبدیل نمایید. کاربر با نصب فایل مربوطه، دسترسی همیشگی به وب سایت شما خواهد داشت و در نتیجه بازدیدی دائمی برای اپلیکیشن خود برآورده خواهید نمود.
تا جای ممکن می بایست نسخه ریسپانسیو وب سایت خود را ساده نموده و تا حد امکان از نظر طراحی آن را به اپلیکیشن نزدیک کرده تا رابط کاربری خوبی را به کاربر القا نمایید.

از این روش می توان برای تبدیل html به apk و یا هرسایت و هر زبان دیگری استفاده نمود. تنها چیزی که نیاز است ریسپانسیو بودن و سازگاری سایت با موبایل است.

تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو

وب ویو داریم تا وب ویو

اپلیکیشن سازهای مختلفی در سطح اینترنت هستند که اپلیکیشن webview برای سایت شما را می سازند، بعضی از آنها رایگان بوده و برخی دیگر پولی هستند. تفاوت زیادی بین یک اپلیکیشن وب ویوی پیشرفته با یک اپ وب ویوی معمولی و رایگان وجود دارد.

سرویس اپ کارا اقدام به ارائه خدمات تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید به روش وب ویو پیشرفته نموده و بروز رسانی های متداوم توانسته قوی ترین اپلیکیشن های وب ویوی را تولید نماید.

سفارش ساخت وب ویو آنلاین

با پیشرفت دنیای فناوری، کسب‌وکارها و سازمان‌ها اغلب نیاز دارند تا وب‌سایت خود را به یک برنامه کاربردی موبایلی راحت و تعاملی تبدیل کنند. خوشبختانه، در چند سال گذشته، انتقال از وب به برنامه اندروید (وب به apk) بسیار ساده تر و کارآمدتر شده است. محبوب ترین روش برای تبدیل صفحات وب به برنامه های کاربردی سازگار با موبایل، وب ویو است که یک صفحه وب را می گیرد و آن را برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد.

این به شما امکان می‌دهد از محتوای موجود در وب‌سایت، مانند ویژگی‌های محصول، فرم‌های ورود و ویژگی‌های تعاملی، به صورت اپ موبایل استفاده کنید. با دسترسی به وب‌سایت از طریق این مرورگرهای وب بهینه‌سازی شده برای موبایل، سازمان‌ها همچنین می‌توانند تجربه‌ای تعاملی را برای کاربران خود فراهم کنند. تبدیل سایت به برنامه موبایل یک راه عالی برای ارائه محتوا و ویژگی های وب سایت شما به مخاطبان موبایلی است. از طریق وب‌ ویو، می‌توانید مشتریان را بهتر درگیر کنید و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانید.

امکانات سرویس وب ویوی اپ کارا

سرویس تبدیل سایت به اپلیکیشن اپ کارا دارای امکانات بی نظیری هست که آن را از دیگر سرویس دهندگان رایگان و یا پولی متمایز نموده است.

  • 1. امکان شخصی سازی بیشتر توسط شما
  • 2. وایت برند و بدون نام و تبلیغات ما
  • 3. ارائه فایل نصبی رجیستر شده و نه نسخه دیباگ
  • 4. فعال بودن کش اپلیکیشن (برای افزایش سرعت بارگذاری سایت شما در بازدید های بعدی در اپ)
  • 5. سیستم اطلاع رسانی پوش نوتیفیکیشن (به کاربران اپ خود می توانید اعلان تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی ارسال نمایید)
  • 6. نمایش درگاه پرداخت درون اپلیکیشن
  • 7. بازشدن آدرس های خارجی در مرورگر خارجی
  • 8. لودینگ پیشرفته برای هر لمس کاربر و سپس بازشدن صفحه لود شده.
  • 9. امکان طراحی و درج استایل (css) اختصاصی در سایت که فقط در اپ اجرا شود (ویژه طراحان سایت)
  • 10. امکان آپلود فایل توسط کاربر (اکثر اپلیکیشنهای وب ویو امکان آپلود فایل را پشتیبانی نمی کنند که در اپ کارا این ارتقا صورت گرفته)
  • 11. دارای صفحه خطای اختصاصی در دسترس نبودن اینترنت
  • 12. قابلیت دانلود فایل با فرمت های مختلف
  • 13. رفع باگ های پیش فرضی که در اپ سازهای رایگان موجود است.

 در عصر دیجیتال، مهم است که از روند مرسوم جلوتر بمانیم. یکی از راه‌هایی که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند، تبدیل وب‌سایت به apk آنلاین موبایل است. سرویس اپ کارا یک پلت فرم توسعه نرم افزار است که شرکت ها را قادر می سازد تا وب سایت خود را به یک برنامه تلفن همراه کاملاً کاربردی تبدیل کنند.  نکته مهم در مورد سرویس آنلاین اپ کارا این است که کسانی که تجربه کدنویسی ندارند می توانند به راحتی از این سرویس استفاده کنند.

امکانات سرویس ساخت اپلیکیشن وب ویو اپ کارا

علاوه بر این، هر به روز رسانی که در وب سایت انجام می دهید به طور خودکار به برنامه اضافه می شود. AppKara توسعه وب سایت و تولید اپلیکیشن موبایل را به سطح بعدی ارتقا می دهد. شرکت‌ها نه تنها ویژگی‌های یکسانی را از وب‌سایت خود دریافت می‌کنند، بلکه ویژگی‌های دیگری را نیز در برنامه در دسترس قرار می‌دهند. این شامل ویژگی هایی مانند سرویس پوش نوتیفیکیشن و امکان بازاریابی از کاربران موبایل است.

هنگام استفاده از اپ کارا، شرکت ها می توانند به سرعت و کارآمد سایت خود را در کمترین زمان به یک اپ اندروید تبدیل کنند. از رابط کاربری آسان گرفته تا فرآیند ساده و پشتیبانی مورد نیاز، شرکت‌ها همه چیزهایی را که برای انتقال یک وب‌سایت به یک برنامه تلفن همراه با عملکرد کامل نیاز دارند، در اختیار دارند. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا از رقبا در دنیای دیجیتال جلوتر بمانند. به طور کلی، اپ کارا ابزاری موثر برای شرکت ها برای تبدیل سریع و کارآمد وب سایت خود به یک برنامه موبایل اندروید است. کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانند با هزینه بسیار کم برای سایت خود اپلیکیشن تهیه کنند.

مطالب مرتبط:

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

تبدیل وردپرس به apk

ساخت اپلیکیشن از روی سایت

 

مزایای اپ وب ویو چیست؟

در عصر مدرن تجارت، داشتن یک اپلیکیشن موبایل موثر کلید موفقیت است. حتی اگر برنامه‌های تلفن همراه می‌توانند فوق‌العاده مفید باشند، برای توسعه و نگهداری آن‌ها به تلاش و هزینه نیاز است. این جایی است که وب ویو وارد می شود - این روش یک جایگزین عالی برای ساخت یک اپ موبایل برای سایت است. وب ویو یک فناوری است که برای نمایش محتوای وب در یک برنامه استفاده می شود. این روش یک راه حل برای هزینه ها و تلاش های مورد نیاز برای توسعه و نگهداری یک برنامه کاربردی تلفن همراه ارائه می دهد و به یک کسب و کار اجازه می دهد تا دسترسی به محتوا و خدمات خود را به یک پلت فرم تلفن همراه بدون صرف زمان و هزینه زیاد گسترش دهد.

برخی از مزایای کلیدی webview عبارتند از:

1. مقرون به صرفه: Webview بسیار مقرون به صرفه تر از توسعه و نگهداری یک برنامه موبایل بومی معمولی است. هیچ هزینه توسعه اضافی وجود ندارد، فقط هزینه میزبانی محتوای وب وجود دارد که به طور کلی بسیار کمتر از یک برنامه بومی کاملا کاربردی است.

2. زمان سریعتر برای بازاریابی: توسعه و انتشار یک برنامه کاربردی تلفن همراه می تواند ماه ها کار طول بکشد. با مشاهده وب، می توانید محتوا و خدمات خود را در یک پلت فرم تلفن همراه در عرض چند روز در دسترس داشته باشید.

3. امکان استفاده از محتوا و ابزارهای موجود: اگر کسب و کار شما قبلاً یک وب سایت موجود دارد، می توانید از این محتوا برای ایجاد یک نسخه سازگار با موبایل با webview استفاده کنید. لازم نیست از صفر شروع کنید!

4. سازگاری با اکثر استاندارد های وب: وب ویو با هر اکثر استانداردهای روز وب سازگار است و به محتوای شما امکان می دهد مخاطبان بیشتری را از طریق موبایل به دست آورد.

اینها تنها تعدادی از مزایای فراوان استفاده از وب ویو به عنوان راه حلی برای آوردن کسب و کار شما به بازار موبایل است. وب ویو با مقرون به صرفه بودن و توانایی در دسترسی سریع محتوا و خدمات شما به مخاطبان گسترده تر، می تواند ابزاری کلیدی در ارتقاء کسب و کار شما به سطح بعدی باشد.

خانه
ساخت اپ
تلگرام
تماس با ما